måndag 28 februari 2011

...Det är glädje och välbehag....
som sprider sig inom mig...
Hilla mywoodhome har givit mig en AWARD och det är min första så den förblir lite speciell....Tackar så jätte mycket.....

Denna trevliga award ska skickas vidare till 5 trevliga och inspirerande bloggar som har mindre än 100 följare.
Jag skickar vidare denna fina award till 5 inspirerande bloggar som ger mig mycket tillbaks både i inspiration, tips  och läsglädje.







Reglerna för awarden är sådana att du ska skicka awarden till 5 bloggar du gillar som har mindre än 100 följare.

Awarden går vidare genom att du lämnar meddelande på deras blogg att de är en av dina favoriter bloggar och blivit utvalda till Liebster Award.

Den som får awarden länkar till den som den fick den från och till de 5 som får den.




3 kommentarer:

Anna sa...

Hej hej och tack för awarden!
Ang Sollentuna så är det nog bara slumpen som gör att jag följer bloggarna därifrån. Och så känns det ju lite som " i närheten" i allafall. Men har ni någon koppling till där ni bygger? Jag har ju som sagt en del släkt där, och det ligger bara en kvart bort med båten typ...Så då blir vi ju "nästangrannar" sen;-).
Ha det!

Unknown sa...

Den är du värd! Ha det gott! Kram Hilla

Emma sa...

Oj vad roligt! Tack så mycket! Vilket fantastiskt fint hus ni bygger!
Kram Emma
malvas-stjarnor.blogspot.com