fredag 4 februari 2011

Badrum

Jag vet verkligen inte vilket badkar vi ska ha i det stora badrummet på övre plan.
Jag har inte hittat något fint bubbel kar ännu....det finns några fina gjutmarmor kar utan bubbel....
Typ denna.











Sedan finns det om man vågar, ett kar gjort i koppar..snyggt om man kan få det att passa in i resten av badrums miljön.










De ligger ungefär på samma prisnivå.
Vilket skulle ni ha valt?

Andra alternativet är att satsa på ett familje bubbelkar, frågan är hur länge till barnen kommer tycka det är kul att bada samtidigt....och väsnas det inte bara en massa så vi vuxna ändå inte kan prata och höras ändå?

3 kommentarer:

Anna sa...

Hej
Jag tycker kopparkaret är skitsnyggt, men som du säger så måste man få det att passa in...lite klurigt kan det bli. Ang familjebadkar har du nog helt rätt där - hur länge badar man med sina barn? Det gjorde vi när de var bebisar typ...
Ha det!

Magnus sa...

Hej Anna!

Håller med att kopparkaret verkligen är fint, men det ska ju stämma med resten också då....
Barnen har vi slutat badat med för länge sedan, men barnen badar ofta tillsammans, det var det jag menade. Jag har sneglat lite på badkaret som ni har valt...min andra hälft är väldigt förtjust i kar med fötter....

Helena sa...

Hej! Förstår att det är svårt att välja...allra helst när det finns några att välja på, men jag skulle nog gå på magkänslan..det som kanske är skönast att sitta i :)...fast kopparkaret var ju en aning snyggt...Ska bli spånnande att följa ert bygge! / Hilla