tisdag 29 mars 2011

Kan inte släppa spisen...

Fick syn på en helt underbar spis...Falcon Elan 110.
Den nästan 200kg tunga pjäsen har flera ugnar och induktionshäll.(eller gas)
Falcon tillhör AGA och det talar för riktigt bra kvalitet.
Jag får nog dock jobba lite på att sälja in den här spisen till resten av familjen...men jag ger inte upp än...
Det går att importera den från england också...då för halva priset. (lite bökigt dock)

Sjukt snygg enligt mig...kanske får den bara leva kvar som en dröm...vi får se....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hallå där mannen! Haha...ja, den var ju "lite" läcker!! Å bred var den ju oxå! Ett bra argument kan ju vara att kastrullerna slipper trängas :)
Blev en rejäl uppföljare av din kommentar hos mig...rackarns go ru är...Å du behöver inte sakna några kommentarer..dom kommer du få ändå! Ha det bäst! Tjingen Hilla!

Magnus sa...

Tack för tipset, bra plats för kastrullerna.....det ska jag använda.