söndag 22 maj 2011

Badkar - beslutsångest

Kan inte bestämma oss för vilket badkar vi ska ha....
Med bubbel eller inte? tror inte vi kommer att utnyttja det SÅ mycket...men kanske barnen?
Plats finns det....kanske ser pluttigt ut med ett enkelt badkar?
Ni får gärna komma med kloka ord eller förslag, från egna erfarenheter..eller bara efter tycke och smak.
Vilket eller, så är det uppskattat......

Här kommer några av de jag har tittat på.
Lägg gärna din röst till vänster på det som du tycker blir bäst.

1


2


3


4


5


6


7


8


9

4 kommentarer:

Anna sa...

Hej! Nummer 1 gillar jag bäst = elegant form och inte för vanlig. Vart kommer det ifrån?

Nummer 5 är också bra. Nr 4 har blivit för vanlig. Nr 3 tycker jag är underbart under förutsättning att det är äkta gjutjärn - det ska det vara på den modellen av badkar.

Bubbel= Nej. Ni kommer inte att använda det. Det låter för mycket så det blir inte så avkopplande som man tänkt sig.

Det är ett otroligt vackert hus ni bygger! Hälsningar, Anna

Anna sa...

Jag gillar också nummer ett - det är coolt! Nummer tre är också fint, ett sådant har vi:-). Och nej, bubblor är överskattade i badkar....
Ha det gott!

Magnus sa...

SkåneAnna och Anna, tack för era kommentarer..Det verkar som nummer 1 är populärt och jag gillar det också tillsammans med nummer 4. Och ni har rätt - inget bubbel!
SkåneAnna - vad roligt att du tycker huset blir fint, det glädjer oss...badkar nummer 1 hittar man på www.trygghandel.se till ett väldigt bra pris :-)
Anna - Nr3 är fint också, håller med! klassiskt...

Nu behöver jag bara lite mer synpunkter inför mitt val :-)

Ha det så gott,
Magnus

Mrs Small Town sa...

Ooj vilket vacket hus ni håller på och bygger!!!

Jag gillar badkar nr 5 bäst!

Vi köpte ett fristående ovalt badkar som vi är väldigt nöjda med! Badkaret och MASSOR av badrumsinspiration som jag sparat på finns i på denna länk:
http://smalltownstyle.blogg.se/category/my-inspiration-bathroom.html

Lycka till med erat bygge :-)

/Sara Small Town

-Ett drömhus vid kusten tar form - Sekelskifte - Inredning - Byggnation - Renovering -

http://smalltownstyle.blogg.se