lördag 13 augusti 2011

Olyckshändelse i hemmet - Varning otäck bild

Jag funderade länge på om jag skulle lägga upp den här bilden eller inte för den är ju inte så vacker.....
Men händelsen har påverkat allt så mycket så det blir en liten bild som man lätt kan skumma förbi.
Känsliga personer hoppa över det här inlägget och läs/titta på något trevligare.
Den är också anledningen till att jag har internet uppkoppling just nu då jag ligger i bädden på sjukhuset med laptoppen i knäet.
För 1.5 vecka sedan råkade jag hälla en stor kastrull med kokande vatten över mitt underben och brännskadade mig....det såg rätt illa ut ett tag men det har läkt på rätt bra senaste dagarna.......
så efter en svidande tid kommer jag nog bli utskriven på Söndag för rehab i hemmet :-)


2 kommentarer:

Erika sa...

Usch vad hemskt, hoppas det kommer läka i hop fint.

Unknown sa...

Halloj!

Men jisses amalia!
Gud vad det måste göra ont!
Men man måste ju säga ändå att det var tur i oturen att det inte var någon av de små som stod ivägen.
Krya på dig nu!
/ Helena